Positivitet i påsk

Påsk är bra! Iallafall när den innebär en massa mys, godsaker och kvalitetstid med de närmsta♥
Vi brukar inte fira påsk nåt speciellt men Agan och jag har redan fått godis i söta små porslinshönor av mamma och kinderägg och en gosedjurs kyckling som säger kvack kvack kvack av syster =)
Syster och jag tog med oss sambosarna till mamma häromdagen och åt pizza och jag måste säga att min älskade kisse Shaggy har gått ned ett helt kilo! Jag tyckte han såg så liten ut att jag bara ville maaata honom!
Har fikat med tjejerna igår också.. blev en sväng förbi mataffären med så jag köpte påskliljor=)

Imorgon ska jag träffa en massa goa danstjejer som gick i min klass på gymnasiet. Ska bli jäkla roligt!
På måndag ska jag, agan, syster+sambo till pappa och käka påskmiddag, eller middag iallafall. Innan dess ska jag till Sandra i pålsboda och ta lite mått till våra discokläder och även försöka kläcka lite nya ideér till danssteg (kläcka...haha rolig man är i denna påsktid)!

Nu ska jag shasa iväg Agan till hans kompis så jag kan äta upp hans godis och ta över playstationet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0