Då vare kväller

Blev en hemmadag idag. Hunnit med att dammsuga och rensa en del i garderoben

De tre plastbackarna ska ner i källaren. Slängt det i den lilla påsen och det i ONLYpåsen tänkte jag dumpa vid myrorna.
Måste rensa lite mer men får bli efter semestern :)... har en del sommarkläder som ska ned i källaren efter Kreta!


Sitter nu och kollar på nån MTV konsert som varit på Malta. Lady Gaga (vi snackar inte ens om hennes vulgära kläder nu) är faktiskt bra live. Annars skulle jag kunna tro att hon är en sån som låter bra på skiva men inte live, vilka fördomar, men hon kunde ju sjunga på riktigt.

Åh jag längtar så tills vi åker!
Mamma har massa med nya kanaler nu så blir nog inget problem att fördriva tiden där. En filmkanal borde man tusan ha normalt tycker jag! Bara jag fattar mig på boxern (eller vad det är, hehe).
Agan fattar nog iaf. Vi tänkte laga potatisgratäng där imorrn. Får höra om Louise kanske vill komma och käka också =D

Fan vad ångest jag kommer få igen när jag kommer hem igen... Måste ta mig tusan få ett jobb snart. Skulle vara perfekt om jag kunde få jobba mycket på Finrummet men icke :( Hoppas att jag får mycket där i jul iallafall.
De håller ju på att bygga nytt i träffpunkten.. kanske kan komma nån butik där man kan jobba i. Men så svårt att få syn på när de söker folk till sånt som  inte öppnat än. Men jag håller ögonen öppna!
MONKI ska öppna där, kul!
Sen är ju Brothers/Sisters i gamla systembolagslokalen nu på stortorget. Kul med lite nytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0