En trevlig dag och kväll

Trevlig...låter lamt och trist men jag hade en skojjig dag och kväll idag!

Var hemma hos Natta på dagen och umgicks, bakade och snacka skit. Lilltjejen Kiira är så himla glad och go, skrattade typ hela tiden -så söt!

Har sedan varit hemma hos Silvia och grillat med flera av hennes vänner och ätit massa gott!
Glömde totalt bort att ta några kort hemma hos henne däremot. Borde tagit kort på all mat, haha
Eve var där också, sååå brun jämt! Så nu blev jag sugen på att sola imorrn om vädret tillåter hehe.

Bilder från i förrgår (Agans och mitt kladdkakebak) jag igår, Kiira och Natta idag, jag idag:


(Bilden på håret för att -titta vad självlockigt det blivit och fan vad jag måste klippa mig)


Hej fräknar, hej slitet hår -I know... men vissa har bett om mer "egobilder" så visst..
Men jag diggar mina fräknar, det ser somrigt ut!

Kiira har så lockigt hår, hiihi hon är så rar! Lägg märke till Nattas bebismage med :)
Natta -hoppas det var ok att jag la ut dessa bilder, hojta till annars!

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det går så bra så:) var super trevligt igår. kram puss

2009-07-02 @ 13:52:57
URL: http://nathalierogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0