Agan och jag ska testa att laga (eller jag...

img_6087 (MMS)

Agan och jag ska testa att laga (eller jag lagar ju och han diskar) ett vegetariskt mål i veckan. Idag blev det detta. Tunna potatisskivor i ugn, stekta grönsaker, "stekost" och en kall sås/röra. Den osten som gått på reklam från apetina testade vi, grill cheese. Smaken var typ som hallouimi men den gnisslade rejält mellan tänderna vilket kändes helmysko så vanlig hallouimi är ju ett bättre alternativ. Förresten hör och häpna, detta var faktiskt agans briljanta idé. Tror anledningen är att han sett på tv (nåt program med Gordon ramsey) hur våra stackars köttgrisar blir behandlade. Alla kan ju göra nåt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0