Det var visst idag jag skulle till läkaren...

img_3050 (MMS)

Det var visst idag jag skulle till läkaren. Tror de sa fel dag till mig men nu har jag vart där. Som jag förstod så kom vi fram till/ antog att jag har ont pga min gamla skada i muskeln under vänster skinka (prrima skinka yepp yepp). Han klämde och vred och vände på mig. Sa att jag nog har lite skolios (sned ryggrad va?) att mitt vänsterben är nån cm kortare men att det inte borde vara några problem. Att jag förmodligen har nåt problem med diskarna i ländryggen (heter det diskbråck kanske?). Musklerna i baksida av vänster lår är försvagade  (för att jag belastat högerbenet mkt mer pga av skadan förmodligen). Ja det var nog det. Och att jag är stel i axlarna och svullna muskler lite här och var. Och självklart blir lösningen amputation av vänster ben. Eller nä sjukgymnastik var det ju. Hårdare styrketräning än normalt då jag dansat professionellt (hans ord INTE mina, haha). Ehm ja då är ju det ända problemet min extremt dåliga disciplin. Efter första sjukgymnast besöket så jävlar! Fan glömde hämta ut tabletter som han skrev ut, skitans! Just ja bilden är tagen i en lägenhet över krämarhuset, fin utsikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0