Aaaaaj want candy

En rubrik som är sann men helt osammanhängande med detta inlägg. Asså jag brukar tänka på att jag vill skriva grejer här men så kan jag inte för fel person skulle ju kunna läsa eller tolka det fel eller nåt. Nu har jag minst tre sådana grejer. Ibland är det en kund på jobbet som sagt eller gjort nåt udda och roligt men man kan ju inte hänga ut folk hursomhelst. Var inne och lämna ett cv på en restaurang... På järntorget... Där man kan äta asiatiskt... Oj vad hemlig jag var nu va? Hur som så kom jag in som en glad liten lärka (förresten betyder Linette lärka på nåt språk) och frågade om tjänsten. Chefen där kollade på mig med den buttraste minen och hans mun klämde fram att den redan var ersatt men hans ögon sa typ -du är bara en klen liten svensk tjej så pyyyys va!! Haha ja typ så. Jag kan ju ha fel men... Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: nej "20" står för datumet och inte för månaden tror jag. (:

2011-05-22 @ 00:26:03
URL: http://lovisalofvenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0