Kärringlördag

Blir nog återigen en lugn Lördag idag, promenad i solen, kanske baka bröd, bla bla bla...
Igår kollade vi på en dålig skräckfilm. Skulle inte vilja kalla den skräkfilm i ju för sig "vanishing on 7th street" hette den så se den inte för bövelen!

Nästa vecka kommer våren. 12 grader tror jag bestämt att det ska bli. Jag jobbar bara ons, tors, fre nästa vecka (inget ovanligt) och såklart så slutar Agan 17 på onsdag och jag börjar 17 då. På Torsdag och Fredag är han ledig och jag jobbar. Slår aldrig fel.

Nu ut i solen¤

Kommentarer
Postat av: louise

mäh attans då!! jag har vårpyntat mitt kök nu :) weeeiii du kanske vill komma och baka något i veckan och njuta av mitt påskpynt så kan vi kika förbi mamma med en kaka sen om hon är ledig på dagen hhihihiiii love you

2011-03-19 @ 14:29:37
URL: http://louiseomalltochinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0