Har färgat håret

Tror jag inte säger mer om det just nu än att jag har färgat håret. Har nämligen väldigt oklar åsikt om vad jag tycker, blev iallafall inte riktigt som det var tänkt. Men så är det ju allt som oftast!

Sen har jag gjort tacogratäng, varit sugen på det sen vi åt det hos Lejla för exakt en vecka sen. Hämtat ut paket från H&M. En kudde som inte såg ut som väntat, handdukar och en kofta.
Det var ju så jäkla fint väder idag hörrni! Fattade inte att det skulle va så varmt så jag tog vinterjackan vilket var VARMT.
Kollade precis på Bigbrother och herre min get vad Rosa psykbryter! Tyck synd om mig, ge mig det, buhuhuuu jag går ut om jag inte får cigaretter, jag är övergiven, hulk hulk, snor snor.
Fast på nåt vänster tycker jag ändå lite synd om henne. Hon är ju ändå bara barnet och nog har vi alla (eller?) varit mer eller mindre psyk nångång i vår ungdom, right?

Här satt jag hos min "frisör" och relaxade efter hårfärgningen. 2 paket färg räckte knappt!

Tacogrrrratäng

Kom gärna förbi och städa


Kudde

Handdukar

Såhär ser kudden ut på HM Homes hemsida

Mer rosa och mindre plyschig... tusan! så ville jag ha den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0