FETtisdagen

Ursäkta den onormalt stora texten..det bara hände.

Det är bara Tisdag idag men känns som Torsdag.. Idag har jag ätit semla, såklart!
Trodde bara jag skulle jobba fredag den här veckan men istället jobbar jag mån-fre. Jättevälkommet bara det att vi skulle storhandla, kolla telefon till mig, hämta blommor hos mamma, dumpa kläder hos myrorna och annat pyssel i måndags (som sköts upp till tisdag, sen onsdag sen torsdag osv) och Agan slutar 22 ända tills på fredag så då hinner vi ju inte. Kylen ekar tooooomt!
Jaja helt enkelt så får han storhandla imorgon men han lyckas alltid köpa nånting fel eller missa nåt (trots inköpslista) haha.

Kan inte släppa en dröm som jag hade i förrgår. Ska inte förklara så ingående då blir ni nog bara förvirrade men hursomhelst kunde man ha en liten elefant som husdjur. Den var mindre än en katt och mjuk och lite luden. Fungerade ungefär som en katt med, att ta hand om alltså. Jag skulle så himla gärna vilja ha en. Eller ja två tjejer kom jag fram till i drömmen att jag ville ha då de kan sällskapa varann lite och så förökade de sig så sablarns fort om man skulle ha en av varje.

Har vart dötrött de senaste kvällarna, behöver ordentlig vår nu. Uteserveringsvår liksom. Snart så...
Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0