Tusan..

Jag har skickat minst tre inlägg hit via mobilen sen inlägget med rubriken "HAPPY" (som så vitt jag ser är det senaste som postats).

Det viktigaste och roligaste är iallafall att jag ska få provjobba på Tisdag =D. Jag var ju på intervju i Fredags så jag håller tummarna för att de blir nöjda med mig på Tisdag så jag får stanna över sommaren eller ännu hellre längre än så då en tjej är sjukskriven och sen blir mammaledig. Åh det vore så himla roligt! Sättet de arbetar på verkar skitkul och de två personerna jag hann prata med (chefen och en anställd) verkar supertrevliga.
Har gluttat lite på deras hemsida för att försöka plugga in en del. Man måste ju ligga ett steg före, hehe.
Läääängtar till Tisdag...

Annars har jag vart på kalas hos Lollo, hängt i solen med Ago, käkat sundae på nya glasstället i stan, matat fåglar (herregud måsarna är galna!), städat & putsat fönster, kollat på film. Ja, typ det.

Ikväll blir det Bigbrother final. Har hållt på Simon länge men nu har jag sett ett par mindre charmiga sidor, så vet inte om jag kanske håller på Peter istället. Bara jag som tycker så om Simon kanske? Vem håller ni på?

Imorgon ska det va sooooligt och varmt så njut av det nu alla som är lediga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0