Kohage

Syster å jag tog en liten promenix förut idag. Besökte klapphagen på vägen och bekantade oss lite med kreaturen där..
Den här damen var väldigt tillgiven, kanske van att alla ungar får mest uppmärksamhet kan jag tro.

Hohooo så här ser lille griseknoa ut när han tuggar...nam nam nam


kajan hitta en go hög att trycka ned näbben i, nam nam nam sa han också och tackade kossan som lagt den där.

koooa


Nu har jag kollat bussen för imorgon (och lördag) till marieberg sisådär 5 ggr så hoppas den går som det står att den ska. Känner inte att jag helt litar på busstrafiken.
Lite segt att man måste åka 1-1 1/2 timme innan man börjar jobba. Förr gick bussen från mig ända ut till marieberg, hur smidigt var inte det då?
Men lika glá för det är já..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0