Luktar som en jävla passionsfrukt. Varför?...

img_2945 (MMS)

Luktar som en jävla passionsfrukt. Varför? Jo för att jag inte ville lukta citruscocktail (en annan bodylotion som jag har... Förresten vaddå cocktail? Kuksvans?) Varför ville jag inte det då? Jo för jag kände att jag var värd MER efter duschen. Då undrar ni varför jag duschade från första början (säger vi). Jo för att jag var hos tandläkaren förut. Nu undrar ni om det hände nåt ovanligt eftersom jag behövde duscha efter ett tandläkarbesök. Njae egentligen kanske inte. Men beskedet och tanken på att laga ett hål om en vecka gör mig      svett. Först där och då blev jag rädd och ledsen och rädd och skraj. Men nu börjar jag bli jävligt pissed off! Till det stora problemet: sprutjäveln. Inte nog med att jag ska ta en spruta (jag ville gärna slippa men det rekomenderade han inte!) men så ska jag ta den i munnen.. Vafan!! Min fobi för sprutor och min fobi för tandläkarbesök samlas ihop i en stor jävla hög skit.. In your Face liksom! Kaboom, smack.  Tack så jävla mycket. Och vad får jag för mödan, ett klistermärke skulle man kunna tro... Eller kanske välja en ny tandborste. Nänä jag får betala och tacka för mig. Tandläkaren kommer säkert stå med käften vid mitt öra och borsta sina egna tänder (min tredje fobi är för det ljudet) bara för att spä på det hela lite.  Det var det, nu ska jag ägna mig och tankarna åt något roligare.  Förresten, och nu är jag seriös igen! Om ni har nåt lugnande piller att avvara är jag inte den som tackar nej. Innan nästa fredag, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0