Blev lite shopping idag. Vi skulle ha en k...

img_6470 (MMS)

Blev lite shopping idag. Vi skulle ha en kontorsstol och en pläd att slänga över fotöljen. Kom istället hem med en sodastreamer, en epilator (som jag velat ha så nu har jag epilerat bena, silk epil 7 - den va bra) lite pärmar (skulle jag ju faktiskt också ha) som jag sorterat viktiga papper i, brickan ni ser på bild, muffinsformar och sköljmedel... Nu på kvällen har jag fikat med M&M (Maja och Maria). Köpte lite olika smakprover till sodastreamern, men det var visst socker i dom. Vanlig sockerfri ska väl inte va svårt att få tag i? Vill ju att det fortfarande ska vara vatten och inte läsk liksom. Imorgon är det ny vecka och det känns som att den kommer bli bra =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0