Koh Maak, Thailand

Hej mina räkor!! Ja jag kan använda åäö för tillfället.
Mådde dåligt idag med men nu känner jag mig mest som vanligt, peppar peppar.
Antar att jag nu idag led av magont och därav illamående. En kopp kaffe botade det till slut, höhö.
Men satan i gatan vad jag hatar att må illa! Jag ogillade stället vi hamnat på tills nu då jag mår bra.
Vi åkte båt idag hit till koh maak. Och hotellet vi hamnat på och de som jobbar här är väldigt jamaica/hawaii, haha men vafan omväxling förnöjer.
Det är helt tomt på vissa delar av stränderna här, helt jäkla underbart! Vi har tagit några fina bilder men jag har inte kamerasladden på mig nu såklart.
Om jag inte blir sämre igen (har lovat agan att uppsöka läkare då.. kan ju ha rabies, närå) ska vi nog stanna några nätter till och då uppgradera hotellet lite, vi bor rätt primitivt nu.

De som jobbar här på hotellet har lååånga dreads i håret, går barfota och ser lite lagom dimmiga ut på ögonen. Av sina kanske uppenbara anledningar är de rätt förvirrade.

Jag har förmodligen glömt min telefon i Koh Chang!! Agans nummer kan ni använda eller så hörs vi här. Tjejer -Lejlas thomas har agans nummer.

Klantig jag är men får se om jag får tag på telefonen om några dagar eller ej.

Puss och kram från oss!

Kommentarer
Postat av: En av dina räkor... Zandra:)

Hoppas du mår bättre nu gumman och att ni förhoppninsvis hittar din mobil! tråkigt annars.



Kramar till er!!

2011-01-22 @ 13:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0