Koh Chang (Bang Bao pier) 20/1 2011

Nu är vi på andra sidan Koh Chang. Vi bor på vattnet vid piren i Bang Bao. Jag har varit (vad jag antar) matförgiftad. Det var ett helvete, kräktes typ 20ggr på en kväll och en natt. Agan har tagit hand om mig så himla bra =). Har fått diverse tabletter mot illamående. Nu mår jag bra, bara lite svårt att äta och så är jag seg. Det är asmysigt här vid piren, marknad och matställen längst hela piren. Jag har svårt för fisklukten som kommer från restaurangerna däremot (man ser krabbor/stora räkor/fiskar i akvarier där). Imorgon åker vi till Koh Mak (en liten ö). Ska nog bo på Monkey Island så hoppas på att få se lite apor!





Här bodde vi precis över vattnet som drogs undan när månen visade sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0