Every night in my dreams..

Det här med drömmar är allt bra knepigt ibland. Jag är fortfarande i Thailand i varje dröm jag kan minnas om nätterna.
Minns att jag i början störde mig när vi var i Thailand att jag trodde att vi var kvar i Sverige när jag sov, i drömmarna alltså. Fast då fattade jag inte riktigt att jag var där förrän jag öppnade ögonen, men nu vet jag att det är vår säng jag ligger i. Kanske för att min rygg gör så jävla ont?

Hursomhelst så var vi kvar i Thailand inatt. Vi var på nåt stort shoppingcenter vid provrummen. När man provat klart var man tvungen att betala precis där vid provrummen. Det var ju konstigt, tänkte att det hade med stöldrisken att göra, haha.
Vi befann oss ju då i BKK, Agans kompis var med. Så kom vi på att det var några dagar kvar tills vi skulle hem till Sverige så vi bestämde oss för att dra till nån liten ö för att sola och bada. Fan vad glad jag var att vi skulle hinna med det igen...
Så snackade vi med nån Thai som visade på kartan närmsta hav, vilket var vid en pir. När jag frågade om vi kunde bada där sa han att det inte gick för att hajarna kunde ta oss.

Nånstans där vaknade jag.
Godmorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0