B-day girls

Firro hade fyllt år och Zandra och jag skulle fylla så vi firade lite hemma hos mig i Onsdags:


Bukett från Ago, fick en massa blommor. Ska hämta några hos mamma i veckan som jag inte vågade ta med ut i kylan när vi firade där i Lördags.

Såhär fint hade bästa Petra gjort i fikarummet:

Blev visst lite tema rött på en del presenter (bakmaskin, bodybutter och chokladfontän=D)

Shoppade denna "assistent" för en del av mina födelsedagspengar. Så nu kan jag baka bröd och bullar mycket enklare, och skiva potatis till gratäng och annat snitsigt!

Det här har pappas sambo gjort åt mig. En vit ros och en ask med fastbränt aska på

Kan ju visa några ljuslyktor jag fått (på studenten tror jag) som hon också har gjort en annan gång ifall ni vill.

Tack för fina paket och fint sällskap. Fotade bara lite men det är ju bra att man har kul och inte tänker på det ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0