31/1 2011 Koh Samet

Klockan är 21.30 och jag ä astrött!
Då har jag redan sovit på eftermiddagen :P Jag brukar slockna runt 22 och vakna 8. Finns inte så mycket att göra på kvällarna här. Vart på thaiboxning en kväll annars käkar vi på restauranger och vandrar runt mest :)
Vi har tv på rummet med två bra kanaler med amerikanska filmer sån tur är, hehe.

Vi var på en båttripp idag. Snorklingen var usel då det var så vågigt så vattnet blev jättegrumligt. Och vi som köpte en undervattenskamera (om vi ändå hade haft det på koh maak). Får se hur bilderna blev sen...
Vi åkte med en speedboat som slog som tusan mot vågorna, kändes som att båten stundtals försökte flyga.
Sen åkte vi till en fishfarm nära piren här. Man balanserade på brädor som flöt på tunnor i ett rutmänster med olika fiskarter emellan
Såhär typ:

Det var bara att hoppas på att inte trilla i. Det fanns olika hajar, 80 kilos fisk, apstora sköldpaddor och nemofiskar bland andra.


80 kilos fisken...askass bild!

Stor haj och STOR sköldpadda


Och lite annat från Samet

Fireshows var det varenda kväll vid strandrestaurangerna

Jag och en söt liten kille som var med i showen. De var riktigt grymma och många riktigt små. Den yngsta vi såg var nog en kille på Koh Chang som måste varit typ 5 år.

Thaiboxning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0