Kollar på Greys anatomi. Min orkidé mår no...

img_6470 (MMS)

Kollar på Greys anatomi. Min orkidé mår nog bättre än mig just nu trots att det är helt vissen. De sista dagarna har jag medicinerat mig med: nasin, renässans och nasonex nässpray. Fucithalmic ögonsalva. Mollipect och Cocillana hostmedicin. Tradil, dikoflenak, Alvedon, voltaren, Ipren och panodil smärtstillande. Och nu hittade jag precis  acetylcystein slemlösande brustablett som jag druckit. Har hostat sönder musklerna vid revbenen så idag fick jag sjukintyg.  Känns skit att va borta från jobbet men jag är inte till nån nytta. Skulle hjälpt mamma flytta igår med jag kunde inte göra annat än att vakta katterna, knappt det. Grinade av att bara åka bil för det gjorde så jävla ont i svängarna. Hade en superglad lilleman (stora vovven) som läfsade och slicka mig på öronen.. Så jag skratta och grina samtidigt för det gjorde så ont när jag skrattade, haha vilket vrak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0