Spara batteri

Ganska snart efter jag skaffade min iphone4 märkte jag att batteriet töms väldigt snabbt!
Apparna ligger på i bakgrunden och drar massa batterier, ungefär som när tvn står på standby. Nu har jag däremot en lösning som fungerar toppen. Kanske är en självklar grej men jag visste inte om att man kunde göra så innan.

När du har pilleduttat klart med telefonen och är i huvudmenyn så klickar du på knappen (finns ju bara en sådan) två gånger. Då kommer de appar du användt upp längst ned på skärmen (de andra apparna släcks), håll då en app intryckt tills de börjar skaka, då kan du bara klicka på apparna så de försvinner.
På så vis ligger inget och är på i bakgrunden och man sparar batteri. Kanske finns ett snabbare sätt men det här funkar ju fint ändå =D


Och vad svårt det ska vara att hitta snygga skal! Finns så många skal men vissa kostar skjortan och många är slut på lager. Tips på nån bra hemsida? Tror jag snart kollat alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0