Blankt

Suttit här framför datorn ett tag men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ska ut till Marieberg idag och lämna CVn och presentera mig i olika butiker.
Vet ju av egen erfarenhet att det är många som vill ha butiksjobb och att de flesta butiker får CVn dagligen. Så det värsta vore ju att ingen behöver personal och att man bara blir en i högen...eller i soptunnan.
Om de bara visste hur BRA jag är och hur mycket jag vill jobba! Haha det är svårt det där men jag är hittills förhoppningsfull =D

Det är en stor dag för Agan också idag, mer om det senare kanske. Nej nu vill jag bara åka iväg, men måste vänta på Agan sen ska vi gå och hämta bilen.

Håll tummarna tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0