Vilket jäkla projekt!

Agan och jag impulsköpte tvmöbler igår. Jag byggde ihop tvbänken medans Agan jobbade igår...
Det tog sisådär fyra timmar! IKEA såklart. Det ska vara ett "skåp" ovanför tvn också där man kan ställa t.ex dvdskivor. Måste låna borrmaskin av pappa innan den monteras ihop kommer upp.

Idag har jag ONT i ryggen och lite träningsvärk på det, haha. Ikväll ska jag gå nåt danspass på friskis och svettis =D

FÖRE:



EFTER:


Högblankt vitt med stora lådor på sidorna (med cdställ inuti) och fack i mitten med plats för dvd/cd/karaeokespelare. Fiiint va? Jag har infört ett big NONO att använda tvbänken som avlastningsyta då den verkar vara väldigt lätt att repa. Och ni ser ju på förebilden att det är där Agan brukade tömma sina fickor :P


Kommentarer
Postat av: syster

mycket tjusigt =)

2010-09-07 @ 13:27:12
Postat av: Jennifer

Bra jobbat! :)

2010-09-07 @ 17:41:12
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0