Relax, take your time to trust in me and you will find infinity

Idag har Ago och jag spenderat hela dagen på Gustavsvik. Vi var uppe på relaxen men också massor i nöjesbadet.
Vi räknar med en del blåmärken imorrn ;) (jag räknar med fler på Agan än mig själv.. han är inte jättesmidig alltid).
Det har varit en jätterolig dag och vi var helt slutkörda när vi kom hem snarare än utvilade, haha!

Måste säga att jag tycker maten är rätt kass på relaxen faktiskt och så var den "nya" åkattraktionen lite av en besvikelse. Men vi hade jätte kul ändå =D

Nu har vi precis ätit potatisgratäng med fläskfilé, det var massa gott!
Apropå det så gjorde jag american pancakes för första gången imorse. Tyckte inte det var någon stor hit då de är så "svampiga". Eller det var nog inte det men smaken var faktiskt inte god. Finns säkert massa olika varinter på recept så kanske ska testa med nån lite annan variant en gång innan jag ger upp. Gott med hallon, blåbär, lönnsirap och vaniljglass till iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0