Is it a keeper?

Hej och hå idag har jag jobbat hårt så ska slappa ikväll så gott det går. Var precis och hämtade ut denna jacka.
Känner att jag vill säga att jag inte är svettig som det ser ut utan tog korten direkt efter jag kommit in från regnet ;)
Framifrån

Från sidan

Ärmarna är i kortaste laget! (Jag har aparmar, vill i övrigt inte ha större strl)

Digging the details

insidan är skön!

Haha det kom precis en H&M reklam på tvn då där en modell hade den här jackan (plastig den såg ut där..) och hon måste också ha aparmar eller så är jackan aningen kort i ärmarna för hon hade den uppkavlad.
Men jag tänkte att om man har en tröja under där mudden på ärmen sticker ut lite borde man inte tänka på det..?

Is it a keeper?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0