Pass- check!

Nu har jag fixat nytt pass, skönt att ha det avklarat. Nästa grej som måste fixas är ett VISA kort. VISA eller VISA2 är frågan.. Mitt maestro (barnrumpekort som Louise säger) är ju inte till någon hjälp i Thailand.


HAHAhohohihi jag vet! Det till höger är ju då det gamla passet, man blir snyggare med åren (som ett vin säger Agan här bredvid). Jag skrev apfult!
Väldigt utlämnande här då ni får se båda mina mellannamn. Alla i släkten på pappas sida heter nämligen nåt med G. G av alla bokstäver!
Från det ena till..Gårdagen:
Den börjades med god frukost med nybakat bröd från konditoriet (och krämbulle) för att sen fortsätta i samma anda hos syster Louise där vi bakade massa gott bröd, YUM!

Efter det gick Agan och jag på förhandsvisningen "himlen är oskyldigt blå". Jag tyckte den var bra, Agan också men jag uppskattade den nog mer, så se den vettja.

Sen gick vi till lilla Örebro och käkade gott. Tack för maten! Måste också säga att herrejävlar vad kallt det hade blivit här mot kvällskvisten, inte välkommet alls :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0