Marieberg

Dunjacka från ONLY, asskön och bra! Men jag har inte tagit bort lapparna och så har jag sparat kvittot för jag nojjar över -Tänk om dunen plockats från levande fåglar?!? Tror ni det?
Nagellack, värmeskydd, varma strumpor, varma trosor, t-shirt


Nagellacket och ny ring..omöjligt att få till en bra bild utan blixt!

Armband -me likey

Här med jackan på.. Har dragit för min gardin här, vilken jag ska klippa och slinga på måndag =)

Söndag är ofta = tvättdag för mig, likaså idag. Har dubbla tvättider så tvättar täcken och kuddar för en gångs skull också.. med mina 4 3 tennisbollar i maskinen, hehe.
Igår bakade jag förresten GODA cupcakes, choklad med vaniljfrosting =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0