Höstens palett

Det blev en lång höstpromenad igår, tog med mig hösten in som ni ser:P
Imorse var bladen helt ihopskrumpna så jag fick sutta dom!
De där små vita bären kallar jag smällbär.. minns att vi brukade "smälla" (trampar man till dom lätt med foten så klickar de till när de går sönder) dom när vi var små. Eh...ja.

Agan är iväg och hjälper nån nisse med sin dator. Under tiden har jag städat vårt hem nästintill perfektion, det liksom gnistrar alldeles bländande så rent som det är nu ;)
Nu förväntar jag mig en tacksam man med ett brett leende när han kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Hahaha, ajdå. Jag tror inte jag har full styrka på min datorskärm och när jag väl har det är den nog ändå inte lika ljus som på många andra... Fick ont i ögonen när jag läste min blogg på lillasyrrans dator, haha, så du är inte ensam! Ska försöka förbättra det ;) Är designen också för ljus, för jag ska göra en ny och då är det ju bra att veta? :D Kram på dig! Kul att du lade till mig på Bloglovin förresten!

2010-10-17 @ 19:41:25
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0