Three down, one to go!

Im back! Riktigt trivsamt att sitta och lyssna på en kör. Min pappa är den stiligaste av de tre herrarna längst fram.
Bara tre killar i hela kören, det är tappert! Nissen i mitten var väldans klämkäck och njöt nog av uppmärksamheten lite väl när bara de tre sjöng, haha.

Körledaren sjöng en låt själv också som hon tillägnade hennes farfar (som nyss fyllt 95). Det var väldans rart tyckte jag. Det märktes att Farfarn tyckte det med =D

Agan fick åka in till Karlskoga för att jobba idag. Nu är han på väg hem så jag passar på att ha lite kvalitétstid med min nya kärlek.. Eller rättare sagt en av de fyra som jag ännu inte sugit musten ur (haha! vad jag är vitsig!)

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

cool pappa tycker jag (:

2010-11-16 @ 20:01:44
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0