Ätbart

Är ni lite trötta på att höra om ätbara grejer kanske? Frankly my dear I don´t give a damn!..hehe
Jag bakade pepparkaksmuffins för ett tag sen. Med citron/philadelphiakräm i och dekorerade med lite lingon.
Söta blev dom i sina tomteformar :)


Receptet finns HÄR

Idag har jag ätit tårta på jobbet då goa Petra fyller år, vilket jag hade glömt =/. Men det ordnade sig tillslut så hon fick ett litet paket från mig och chefen ändå!
Nu börjar jag bli sugen på att baka lite godis inför jul. Det har inte riktigt hunnits med men det SKA bli av!

Snart börjar desperate houswifes så blir som de flesta Tisdagar en tv-kväll ikväll =D


Kommentarer
Postat av: Neha

Gott:D

2010-12-03 @ 11:40:42
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0