15 timmars sömn..

Asså jag säger ju att jag blir extra trött vinterhalvåret. Somnade i soffan kl nio igår och vaknade kl 12 av att posten dimpade ned i brevinkastet. Annars skulle jag nog kunnat sova lite mer..suck!

Det gick bra att servera på Ladies night. Jag hade ett bord på 42 pers att ta hand om så känner mig stolt över att jag klarade det prima!
Vi fick inte se showen nåt men artisterna gick förbi backstage några ggr. Martin stenmark hade pajjat hälsenan och hade nån provisorisk jätteplastsko, annars log och skrattade han mycket när han gick förbi.
Brolle var ju apsnygg i verkligheten vilket det tyvärr verkade som att han var väl medveten om.
Måns Möller hade med sig sin son (antar jag att det var) och han verkade inte tro mer om sig själv utan stod och skratta och småsnacka lite med några servitörer (kom sisådär 5 st till undsättning för att ge hans son en dricka, haha). Vi fick inte se nåt av showen vilket var tråkigt! Men man hörde musiken iallafall..

Igår var det farsdag så jag och sis var hos pappsen och trängdes med hund och katt i soffan i några timmar. Käkade mat och fikade en massa.

Ikväll ska jag på nån höstkonsert på Karolinska skolan.. Pappa ska sjunga i kören.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0