Uj uj

Uj uj uj så trött jag är i fötter och ben! Hade osköna skor på mig idag men det gick bra att jobba på Cadillac bar (heter det istället för Njuta). Känner igen mycket sen jag jobbade på Hälls. Men mycket mer najs nu får jag lov att säga, på många sätt =)

Direkt efter jobbet träffade jag Sandra så vi har vart och grejat massa och köpt tyg och tråd nu, det blir nog toppen med våra dressar. Det lila byttes mot ett mer cerist tyg, ni får se tillslut, längtar tills vi får testa dom!
Ska träna på Fredag (och förmodligen både måndag och tisdag) så då ska dansen bli klar.

Lilla Pepper är fortfarande inne på toan men han är inte alls rädd för oss. Han kommer till och med och stryker sig mot benen när jag kissar, hehe
Däremot verkar han tycka det är läskigt att gå utanför dörren.
Tycker att han behöver äta nu! Han har ätit 5 små godisar och yttepytte provsmak mjölk, Stackars..
Agan och jag känner att vi vill duscha också men vill inte köra ut han =( Det blir nämligen blött över hela golvet därinne. Men han börjar bli nyfiken nu iallafall =D

Imorrn är det jobb på Cadillac igen så det ser jag fram emot sen kanske en hyfsat lugn kväll då jag har grejer att göra onsdag, tordag och fredag efter jobbet.

Sandra de här fjärilarna finns på H&M med (fjädrarna fanns inte i nätbutiken) men de här var lite coola med, 11x6 cm så rätt stora ändå!


KRAM på er!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Stackars raddingen, men kor ut honom ni, da vagar han nog ga runt mer! Han kan behova en liten push!

<3 Puss pa dig!

2010-05-04 @ 15:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0