Stillhet

Sitter här i tystnaden nu, känns som att det behövs. Det enda som hörs är Peppers tassar mot parkettgolvet(klorna behöver klippas, hehe). Mitt knappande på datorn och att Agan jobbar i köket. Jo och att pepper precis rev ner massa kläder från min byrå, hehe.

Dagen har vart ganska tung. Var lagom irriterad på mitt onda knä när jag var tvungen att springa upp och ned från trappen typ 20 ggr fram och tillbaka för att få ned massa disk på jobbet. Annars har det gått bra fast det varit mycket.

När jag kom hem la jag mig bredvid kissen på köksgolvet och kliade och klappade, så go!
Lollo vet du vad? Jag känner inte längre att min Shaggy är speciellt tjock :P

Mammas kompis åkte in till BB idag/kväll. Hoppas det går relativt fort och okomplicerat nu!
Och tro nu inte att hon är typ 50 år bara för att jag säger att det är mammas kompis, det vore illa!

Jag vet att det är tråkigt att läsa utan bilder men jag har inte direkt något att fota och så är jag så seg efter jobbet!
Nu ska jag svänga ihop lite kvällsmackor =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0