Sovmorgon!

Börjar 11 idag, skönt trots att jag vaknar samma tid ändå!
Inte kollat igenom mina kommentarer på länge men jag brukar ju bara ta bort dom och inte publicera dom.
Det mesta är skit (folk som vill att man ska kolla på deras blogg, rösta på dom i nån tävling osv). Men nu rensade jag bort dom bara. Kommentatorsfälten hittar ni inte så mycket att gotta er i ändå tror jag.

Vaknade inatt av att en tjej SKREK -sluta, släpp mig, låt mig va, aaaaahhh. Typ så precis utanför vårt sovrum/köksfönster kl halv fem på morgonen. Lät som nån man eller et par män pratade i normal ton också.
Försökte se nåt men de måste ha stått för nära husväggen. Hon lät inte rädd utan mest som att hon ville skrika åt dom -om ni fattar?
Det var dagsljust ute sen såg jag nån man gå förbi lite längre bort som inte alls verkade reagera (då hade de nog flyttat sig en bit och dämpat sig). Så tror inte det var någon fara men tänk om?
Jag har blivit så jäkla van vid att folk skriker utanför vårt fönster! Men det brukar mer vara vid 3-tiden efter krogen. Hon skrek så högt att hon lika gärna kunde stått i vår lägenhet men tror ni sjusovaren bredvid mig vaknar? Nope..

Ska borsta tänderna och bege mig sen. Hoppas att regnrusket försvinner, tror att vi eventuellt har uteservering idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0