Ris till länstrafiken

Länstrafiken borde piskas med ris! Gick mot bussen ca 20.00 i lundby och var hemma på längbrogatan klockan 21.30
Det är ju galet att det ska ta så lång tid! Då väntade jag på båda bussarna en halvtimma. Sämst att det inte finns någon samtrafik!
Ska till Lundby på Torsdag med förmodligen men fy om jag måste åka likadant igen, kallt som fan var det också ute.

Nog om det. Mammas kompis Anneli fick sitt tredje barn i Fredags, en liten pöjk! Så nu hoppas jag att vi kanske kan få komma och hälsa på nu på Lördag. Skulle va kul =D

Lollo var precis och hämtade lille Pepper. Så nu vart det lite tomt! Jag fick en vin som jag sitter och halsar ur nu..
Haha nej klart jag inte gör! Men jag fick vin =D

Jag sprang hem till mamma och kissade när jag väntade på bussen på stan. Och min älskade älskade gosekisse Shaggy har blivit så smal! Jag vet inte varför jag känner att jag blir ledsen men jag känner knappt igen honom!
Tycker han ser så liiiten ut. Men han mår ju mycket bättre såklart vilket är jättebra och huvudsaken.
Han har ändå gått ned en femtedel av sin vikt och vart var jag när det hände känns det lite som..

Det här är sötPepper


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du glömde din mobil hos eva!

2010-05-11 @ 09:04:45
URL: http://sssandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0