Marabou

Sitter och proppar i mig marabou mjölkchoklad nu och tvekar på ifall jag orkar dra med Agan ut på en joggingrunda när han slutat. Mina ben är redan trötta efter jobbet, hehe.

Kläderna från både Gina och Nelly har kommit, tänkte att jag skulle fota när jag ändå testade men då tog batterierna på kameran slut. Allt får stanna iallafall.
Eller jag måste returnera en kofta från Gina då det ser ut som att det är ett hål i den på ett ställe (den är stickad och det var jätteglest på ett ställe) hursom var ju detta väldigt irriterande då de inte skickar med några retursedlar. De får man istället på mailen men jag har ju ingen skrivare... suck. Fick maila så hoppas de kan skicka en returavi till mig. Allt tar ju extra tid då, klag klag klag, haha.
Bra om de är miljömedvetna dock.

Jag tog ut Pepper igår från toan när Agan skulle duscha och då gick han runt en hel del här och kollade runt.
Han gillar mig men inte Agan, haha. Scchh säg inte att jag sa så Ago kanske blir ledsen!
Han har sovit under sängen hela natten och vart där ända tills jag kom hem. Ago försökte locka fram han utan napp. Sen kom JAG hem och lockade fram han och han kom så glatt, sen kikade han in i köket, fick syn på Agan... Så nu är han under sängen igen :( Ska försöka locka fram honom och bjuda på lite käk nu!

Jo förresten -Jag läser era kommentarer! Bara det att jag inte publicerar dom, så ni vet!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0