Jag heter Linette men du kan kalla mig Quasimodo

Jag säger ju att jag alltid har nån jävla åkomma. Nu borde ni snart börja tro att jag är hypokondriker.
Im not!
Min vrist var så svullen igår att det jag verkligen kände att jag var på bristningsgränsen. För att inte tala om under min armhåla, bredvid bröstet men på sidan.. Såg ut som mitt högra bröst fortsatte bak på ryggen, helt sjukt.
Tror jag har feber med =(
Har jäkla problem att bära saker med höger armen, typ en full tekopp. Så fattar ju att jag kommer lida på jobbet idag då jag kommer bära bra mycket tyngre saker än så. Måste ha nån inflammation i kroppen va?

Jaja BARA det är bra till SM, skjut mig annars!

Ja jag ser ju ut lite som han Quasimodo i ringaren i notre dame menar jag ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0