Fö´nt jag en körv så höppar ja i älva

Suttit timtals här på samma plats i soffan. Är ännu inte frisk.. vilket känns skit då jag skulle behöva träna dansen.
Ärligt talat är en del av mig lite lättad över att jag inte kunnat det ändå :P Men det skulle behövas!
Äter godis i mängder men det hjälper varken snuvan eller huvudet. Skulle träffat Camilla idag men jag pallar inte att ta mig någonstans.

Bakade bröd imorse som åts med en massa olika pålägg. Bland annat en körv som jag köpt av Lejla (som samlar pengar till klassen). Nåt krashade till i min mun och jag trodde en tand gick sönder men det måste vart en liiiten stenbit. Hård som sten var den iallafall (gick inte att dela på med vassaste kniven). Jaja det var väl intressant att veta?

Igår umgicks jag med tjejerna. Åt på Harrys, som jag vill minnas haft asbra mat förut... men enligt mig inte var något att hurra för längre! Sen blev det bio "remember me" som var en riktigt fin film. Hoppas Tove kommer tillbaka snart igen. Tiden går alldeles för fort när hon är här och för sakta när hon är borta i Borås och härjar =P

Laga lite mat och skrubba ansiktet och lägga en ansiktsmask är next up på min sååå (inte) långa to do list.
Känner mig torr och stel i hela ansiktet av allt snytandes, haha.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0