=(

Gick skit på tävlingen igår. Kan min dans till 100% utantill men när det väl gällde så gick det bara inte.. Gjorde massa fel så är så jäkla missnöjd! Gick inte vidare till finalen, vilket var förväntat!

Aja vet inte riktigt hur jag ska lyckas tagga inför tävlingen i Hallberg som är om 2 veckor. Har heeelt fel inställning till mig själv och min dans och vet inte riktigt hur jag ska vända på det. Känner mig bara totalt misspepp!

Grattis till fina Sandras 4e plats! Du var så duktig gumman =D




Sådär såg jag ut. Så blev brallorna jag höll på att sy på, massa stenar på stjärnorna som inte riktigt syns här.

Hoppas att jag dansar min dans så som jag vet att jag kan i Hallsberg. Skönt att det inte är långt att åka iallafall.
Var borta hemifrån i 19 timmar igår och fick dansa i 1 1/2 minut så det känns minns sagt surt!

Ska försöka hitta lite positivitet till nästa inlägg! Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0