Nytt användningsområde

Jag köpte en sån där luftmadrass (den pumpar upp sig själv typ) när vi åkte iväg över midsommar.
Nu har jag haft den som solsäng på balkongen igår och idag, asbra! Jag som först kände att det var pengar i sjön.

Annars har jag lagt en beställning på Nellys reasortiment. Det blev 4 tunikor/klänningar. Hoppas på att få paketet på Torsdag.
Apropå kläder så fick jag Ellos höst/vinter katalog idag. Känns ju lite knepigt att bläddra i när man ligger klibbig av svett i solen ute på balkongen, haha.
Tyckte det fanns en hel del jag ville ha när jag började bläddra. Det visade sig att jag bara tyckte första tiondelen av katalogen var intressant, men ändå!

Avslutar detta inlägg lite hastigt och lustigt med två halsband från cocoo.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0