Det är GÖÖÖÖR varmt ju!

1a Juni idag. Nu är sommaren här=) Som vi har längtat!
Idag har vi vart på möte med jobbet (Cadillac) och sen shoppat på Ikea lite diverse grejer till uteserveringen, det blir bra det!
Så nu är stället igenklappat i nån vecka för ombyggnad sen får ni komma och käka eller vad ni nu har lust med!

Sitter på balkongen och inuper alla solstrålar jag bara kan. Svettigt men skönt.
Byggde mig en säng av balkongstolarna och slumrade till. Vaknade två ggr av att jag snarkade till, haha.
Vad ska man säga? man låg ju inte så jätte bra.

Om ni mina vänner känner för att grilla, hänga på stan och äta glass eller ta ett glas vin ute nånstans en kväll så vill jag meddela att jag är ledig och villig fredag-lördag eventuellt senare imorgon kväll.

Man får ju sån sommarkänsla och vill uttnyttja sommarvärmen till max nu när den är här, visst?

Nu hade jag tur här.. Skulle stoppa in kamerasladden i datorn. Råkade sätta den delen som ska vara i kameran i datorn istället. Datan stendog men inlägget var kvar trots allt, sicken tur då:
Jag odlar tomater på min balkong, undra när de börjar växa.. inte ser jag en fjuttig blomknopp än iallafall:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0