Mardrömmar

Jag drömmer varje natt att jag blir jagad och att nån vill döda mig. Jag är på olika ställen varje gång, oftast ensam i min "kamp". Vet inte heller varför jag ska dödas och måste slåss mot andra. Inatt var det i nåt hus där någon/några skulle leta rätt på mig. De hade nån typ av skjutvapen och när jag gömde mig i en garderob var det ett litet barn där som jag var tvungen att trösta för att inte bli avslöjad. Oftast skrämmer inte drömmarna mig så mycket men de stör min sömn som bara den!! De är oftast lååånga och invecklade, känns det som.

Igår natt blev jag väldigt rädd däremot. För det var så verkligt. Drömde att jag skulle gå upp för att kissa (vilket jag gör varje natt). Det var mörkt i lägenheten så skulle tända på toan men det gick inte. Tänkte då tända i hallen istället, gick inte det heller. Nehej är det strömavbrott tänkte jag och gick in i köket för att tända.
Såg att dörren till städskrubben stod halft öppen så jag kunde inte se in i köket.
Skulle precis stänga den då det var nån där bakom som överföll mig. Jag föll ned på golvet. Jag blev helt vettskrämd. Försökte att skrika men det kom inget ljud, skulle skrika mer men jag var så chockad att jag inte kunde. Det enda som kom ut var ett extremt hest skrik, nästan som en viskning.
Fick verkligen tvinga mig själv att vakna vilket var en kamp då jag sov så djupt. Fy fan, har drömt några ggr att jag försöker skrika men att ingen hör -det är hemskt. I drömmen låg ju Agan och sov (som på riktigt) och jag kunde inte ens skrika så han vaknade.

Så störande, vill bara att jag ska sluta drömma samma sak varenda natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0