Människorna på taket med stora yxor

"De" har hållt på att ta bort stora istappar från taken nu heeela morgonen. Detta pågår fortfarande och låter.

Från 7-8 var de vid vår balkong och kämpade med den där gigantiska istappen jag tog kort på för några dagar sen. Och nu har de varit på samma sida som vårt sovrum sen åtta. De hugger för glatta livet där ute!

Var hos Agos mamma igår med tårta och paket. Kan ju erkänna att jag har ett problem med att det talas bosniska i princip hela tiden. Om man kan svenska så är det inte helt ok. Vi ska och käka på Grekiska kolgrillsbaren med hans mamma och hennes kille idag så får se hur det går. Gott är det men jag känner mig ju dum som bara sitter och glor jämt. Blir ju så när jag omöjligt kan komma in i samtalet. Nu kan nog inte hennes kille mycket svenska men såhär är det alltid även när han inte är med!

Tänker tillbaka på när vi var på utbytesresa till Tyskland. Jag minns det som att det var självklart att alla pratade engelska med varann så att ALLA förstod. Inte satt min tyska familj och snacka tyska vid matbordet när jag var där, även om föräldrarna hade det lite svårt med engelskan. Ja ni fattar!
Hans mamma är hur go som helst och det här har endast att göra med spåket!

Ikväll dansar jag ett par timmar också. Ska bli kul, känner mig redan taggad!
Sandra håller på att sy toppar till oss som vi ska ha i paren. Det känns superskoj för jag är såå trött på vår urtrista klädsel som vi hittills haft. Hoppas det blir bra =)

Såhär har vi sett ut. Skippar mer än gärna jeansshortsen. Vilket vi kommer göra för det skulle se för taskigt ut till den nya toppen! Ni ser ju att kläderna inte ser speciellt disco ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0