Kväll

Var himla skojsigt att träffa Camilla idag. Vi fikade och gjorde stan. En mascara köpte jag -thats it. Hade presentkort på H&M så det blev gratis. Gratis är gott. Fikat var också gott och gratis då hon betalade, höhö.
Nej men det känns ju mysigare på nåt sätt att turas om att betala för varann, eller hur?!

Agan och jag tog en liten promenad efter vi åt (spicy thai soppa med nudlar och kyckling i rörde vi ihop) annars är det, som oftast en lugn och mysig hemmakväll här på norr.

Imorgon ska vi upp en sväng på stan och hitta nåt åt Agos mamma som fyller på onsdag. Blir nog att gå förbi henne imorgon med tårta och paket!

Nu ska vi visst kolla på nån film. Får inte fram ur min man vad vi ska se då han pekar på tvn och säger -how about you kiss my ass you son of a bitch!!.. typ
Så jag antar något gått lite snett, haha

Förresten, det är hindersmässa i Örebro ons-fre, mmm marknadsgodis säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0