Godmorgon!

Vi vaknade här för kanske en och en halv timma sen. Och då somnade jag ca tolv igår, hehe.
Ätit frukost , myst lite vid tvn och så har jag precis lagt i ett par maskiner i tvättstugan.
Det är ju en galet kall vinter i år. Tänkte på det igår att när man gick ut var det ca 45 grader kallare än inomhus!

Var hos Natta igår, mysigt. Kiira lekte en massa och sprang runt (bokstavligen sprang runt haha) sötnosen, Levi sov i sin babysitter, eller var vaken och kikade runt lite =)
När jag åkte hem pajade bussen.. kom en ny efter ett tag tack och lov!
Lagade tacos när Ago slutade jobbet.. med guacamole -gott annars gillar jag inte avocado. Men när det kommer till röror blir jag helt exalterad

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0