Fan då!

Råkade på nåt vänster radera mitt inlägg jag nyss skrev.

Nåja.. vart iväg hos skräddaren idag och lämna in min jacka som ska sys in på sidorna. Går på 250:- (egentligen ville han ha 300 först) så jackan har jag då betalat totalt 610:- för. Helt ok, kan ju ha den nästa vinter med.
Inte så kallt ute idag. Jag trodde jag skulle dö av värme på väg till stan idag.

Ska iväg till Sandra i pålsboda ikväll =) Vi ska göra om pardiscon så nu måste den bli bra! Bara vi har lite inspiration till steg, alltid svårt att komma på nytt!

 Gammal bild från nån tävling

Agan sitter och jobbar och svär när han inte har nån kund i luren.. Stackarn! Att hata sitt jobb är inte kul!
Har ätit god lax i ugn nyss, mums!
Borde verkligen sluta äta en massa godis och skit. Blivit alldeles för mycket sådant och alldeles för mycket soffasittandes i vinter. Sen vi blev sambos har jag säkert gått upp ett kilo i månaden typ. Så jag skyller på Agan och sambolivet, haha! Men jag har ju absolut ingen självdiciplin när det gäller sånt som smakar gott ;)

Eh nä nu ska jag äta upp den sista rutan av min Lindt intense mint choklad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0