Brödbak och juleröj

Har röjt undan julen här hemma idag. Det var snabbt fixat då vi inte haft gran och inte heller så mycket annat pynt. Tända ljus blir det fortfarande mycket av om kvällarna ett bra tag till. Det är ju så mysigt!

Bakat frallor precis här också. Saftiga, fluffiga och goooda.
Använde mig av recepten som finns på den HÄR sidan (+ lite nymalen salt i ägget som jag penslade med). Gulaschsoppan jag gjorde tidigare i veckan finns också på den sidan, HÄR. Jag hade i mer soya, lite mer kryddor och lite tomatpuré också. På båda sidorna får ni scrolla ned lite för att hitta rätt recept.
Finns mycket goda recept att testa där tror jag. Ikväll ska jag göra tacopaj, men inte enligt nåt recept =)

Fick köksmattan igår, den blev ju bra. Tröjan blev också bra, rätt stor men det gillar jag.
Jackan tänkte jag först -herregud NEJ. Men satte ett bälte i midjan, då artade det sig. Men det var stor nedtill och i ryggen så ska ta den till nån"sömmerska" och sy in den. Tror det blir toppen, bara jag hinner ha den lite i kylan, den var så myysig ;)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0