Trasig

Jag har ju sån tur!
På träningen igår så var jag bara några centimeter från att helt vara nere i spagat, tjoho tyckte jag.
Sen precis innan vi slutar säger läraren -och så fort ned i spagat alla. Jag tänkte nog att jag kunde pressa den där sista lilla biten. Så känner jag att det knakar till precis på samma ställe (i skinkan) som jag skadade rejält för snart 4 år sen. Fan då! Inte så att jag lider av smärta men så störande för jag vill ju att skiten ska bli helt läkt nån jävla gång. Antar att muskeln sprack upp lite igen eller nåt så det är inte så skönt när jag ska göra vissa rörelser i dansen.

Detta gör mig pissed då jag även kickade så jag fick ont på högra sidan förra tävlingen så nu käner jag mig handikappad på bägge sidor. Och nu blir jag säkert helt avskräckt från att träna vighet, igen..

Så. Nu har jag vädrat min irritaion tillräckligt. Smort in skinkan med voltaren (typ som iprensalva fast bättre). Den ska ju vara inflammationshämmande så kanske hjälper något.

Slappar idag. Imorgon jobb, träning sen hem och våffla håret, göra matlåda tills på lördag och försöka sova tidigt.
Tävlingen är nu på Lördag. Ska testa våra parkläder (som jag säkert har till singeln med) imorgon med som Sandra har sytt, så duktig!

Nu ska jag läsa lite i veckorevyn och äta gröt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0