Shoppat

Var på stan med fina syster idag och köpte dansskor. Behövs mer rejäla till tävlingarna.
NIKE WMNS STEADY VI LEATHER BLACK / GREY
500 spänn på stadium, vilket jag ser som ett kap då träningsskor är dyrt.
Efter stan gick vi hem till syster och lagade tacos, mums!!
Ska snart iväg på 2 timmars discoträning och jag är såå trött. Ska bli kul att testa skorna iallafall. Har varit helt svullen i ena vristen sen tävlingen i lördags så får ta det lite lungt då det precis blivit bättre.
Dermont (som äger skolan där jag dansar) är med på förkväll och dansar cha cha med Carin da Silva nu, hehe.

Apropå Dermont tänkte jag på lets dance och apropå lets dance tänkte jag på so you think you can dance som jag kollade på igår, och jag blir helt trollbunden! Ser så himla underbart ut när de dansar och verkligen fått en story till dansen. En dans var väldigt Mr &Mrs Smith inspirerad som var så jäkla cool. Jag vill!!
Ibland undrar jag varför jag dansar disco och inte letar på nåt som är mer Jag, typ lyrisk jazz, show eller liknande.
Jag älskar ju det!
Fan försökte hitta det klippet på youtube men minns inte vad de som dansade heter..
Nu måste jag skynda mig iväg, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0