Kalas!

Igår var jag på kalas, mitt eget! Firade tidigt med familjen så Louise skulle kunna vara med innan hon åker till Gran Canaria (är bortrest på frdag då jag fyller). Åt tacos, tårta och kaka.
Jag har fått en superbra kamera!! Så jäkla nöjd =D
Så ser den ut. Canon ixus100isheter den.

Fick även den där smyckeshängaren (eller en liknande) som jag skrev om här av Louise, tjohoo. Får den när hon kommit hem från semestern då den inte kommit på posten än. Så fint det ska bli att hänga smyckena där!

Klicka på bilderna för att få dom förstorade. Lilla Alice ligger i fönstret på den 4e sista bilden, sötnöt!
Nytt nagellack..väldigt blått haha. Ny ring med -den var iallafall fin =)

Så himla roligt att ta kort nu!! Ska upp på stan och äta med Lollo och Lejla sen så tar med kameran då så jag kan ta lite mer kort, kul, kul, kul!! Förresten så blir videoklippen bra också, men de tar en del plats. Annrs kan jag ta massor av bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0