Gruppen

Igår hade vi första träningen med gruppen. Det var kul =D Sex tjejer blir vi. Hoppas alla känner sig motiverade och kan träna varje vecka så vi blir tajta.
Vi ska komma på nåt namn på gruppen, vilket jag tycker är skitsvårt. Det får inte låta mesigt :P
Nu har vi iallafall en början på dansen så finns en del att bygga på.

Ikväll ska jag träna par med Sandra sen är det kursdans. Minns inte vad vi gjorde på kursdansen sist då det är många andra steg i huvudet nu.
Nästa vecka blir det nog dans på måndag, onsdag, torsdag, fredag sen tävling på lördagen. Men det blir skoj!

Storhandlade idag så nu finns det käk för en bra tid framöver. Vi planerade även lite vad vi ska laga för mat så att verkligen ALLT finns hemma till det. Vuxenpoäng där!

Längtar som tusan till våren! Det är mörkt ute nu och 1 1/2 timma kvar tills jag ska iväg till dansen, känner mig redan trött.

Ska nog ta en powernap här i soffan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0